Profesionalna ugostiteljska oprema

Dostava i isporuka

Sva roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu. Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci.

Cijena dostave uračunata je u cijenu artikla osim za pojedine grupe artikala kao što su namještaj, te gabaritno veliki proizvodi koji se trebaju dostavljati kamionskim prijevozom.

Vaše pakete šaljemo Overseas Express, DHL službom, GLS službom, UPS službom kao i Hrvatskom Poštom.

Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo sa novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda. Kako bismo vas uputili na danje korake.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Uvjete dostave za otoke pogledajte na službenim stranicama dostavnih službi web stranici.

Rok dostave
Dostavna služba dostavlja u roku 15 dana od zaprimanja narudžbe.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, bit će dostavljene u roku od 20 radna dana.

Primopredaja proizvoda
Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vas kontaktirati. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je
dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

OVERSEAS paketna dostava
Ideal Plus dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom Overseas.

DHL paketna dostava
Ideal Plus dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom DHL.

Hrvatska Pošta paketna dostava
Ideal Plus dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom Hrvatska Pošta.

GLS paketna dostava
Ideal Plus dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom Hrvatska Pošta.

UPS paketna dostava
Ideal Plus dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s dostavnom službom Hrvatska Pošta.

Rok dostave je 3 do 15 dana od narudžbe.

U rokove za isporuku ne računaju se:

dan prijema narudžbe/zahtjeva
vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
vrijeme kašnjenja zbog više sile (npr. vremenskih neprilika) ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

Propustili ste dostavu?

Overseas Express brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.

DHL brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.

GLS brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.

UPS brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.

Hrvatska Pošta brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest te ćete dobiti i SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.

Nakon dostavljene obavijesti potrebno je ugovoriti novi termin isporuke pošiljke na neki od sljedećih načina:

online dogovorom o dostavi putem usluge Primanje paketa
kontaktiranjem Službe za korisnike dispečera više informacija na službenim stranicama.

u kontaktu s dostavljačem ili dispečerom čiji se broj nalazi na obavijesti
Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovara dostavu.

Potrebno je javiti se u roku od 3 dana od dana primitka obavijesti. Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, Dispečer će paket vratiti pošiljatelju.